zaterdag 10 juli 2010

Mc Chloé's

Je weet het al of niet, Chloé is verzot op 'ne goeien hamburger'! En hier in de States... Smijten ze er als het ware mee naar je hoofd!
We vinden het heel leuk dat jullie ons volgen op de blog en om het niet te ééntonig te maken dachten we, we zetten er eens iets interactiefs op! En... er vallen prijzen te winnen! Reageer op dit berichtje en zet in de reactie je naam en het antwoord op onze vraag en wie weet ben jij de gelukkige. Bij meerdere juiste antwoorden zal een onschuldige hand de winnaar trekken:

'Hoeveel hamburgers zal Chloé eten tijdens onze 5 weken West-USA?'

Tip: Dag 1 in SF was het al meteen raak....

Veel succes!

For our English-reading friends:
You can win a price by answering following questions correctly:

'How many burgers will Chloé eat on our 5-week trip through the West-USA?'
Fill in your answer by responding on this message and who knows, you might be the lucky winner!
Tip: The first day in SF, she already had one...

Good luck!

12 opmerkingen:

  1. 5 weken, ik schat 3 burgers per week ;)...ik ga voor 15 burgers !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk 3 per week....dus 15 burgers in totaal,...smakelijk !! Groetjes en nog veel plezier, Geert p.s. De foto van Chloé met Mariah op facebook was super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rodolfo Cabaleiro10 juli 2010 om 22:28

    Hey Girls! Ja, sorry als ik 3 keer dezelfde berichtje achterlaat maar ik ben ni zo handig met blogs.
    De vraag: ik schat op 29. Ik ben ook zot van hamburguers dus ik zou zeker eentje per dag kunnen eten.
    Blijven genieten he..
    x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patricia - Evie - Sterre11 juli 2010 om 11:26

    Aha, welle gaan meedingen naar de prijs.
    We zijn iets bescheidener in het aantal... de eerste 2 weken zal ze er mss 3 per week eten, maar dan zal het wat afnemen in aantal...
    Laat ons gokken op 12 burgers :o)

    Gogogo Chloéééééééééééééééééééééééééé!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey dames ,

    Leuke vakantie gewenst en aan chloe, smakelijk.
    Een gokje , een stuk of 20 tig , mag ik gedurende de reis mijn gedacht nog veranderen of is het mogelijk meerdere zendingen in te geven ?

    groeten Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo meisjes!
    aan de wedstrijd doe ik niet mee, ik krijg sowieso een kadootje als jullie terugkomen ;-)
    de foto's zijn echt prachtig. fantastisch dat we jullie kunnen volgen.
    geniet verder nog met volle teugen, en wees lief voor mekaar en voor jezelf.
    mams en paps

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Guys!
    You look to be enjoying yourselves! Brilliant!

    I reckon over the holiday Chloe will eat...24 burgers!

    I hope that you enjoy the rest of your stay to the max. Look after each other and look forward to getting a translation of your blog ;o)

    Hugs, Hils xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag meisjes,
    The blog is brilliant, I liked the "F-Trams" line! I don't think Chloe is as hungry as Hils so I reckon overall 13 burgers! Smakelijk! Keep having fun.
    Amanda
    :-) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga voor veertien vettige hamburgers!
    Gwenx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja Chloé, ik wist niets van die hamburgervreettoestanden, ik gok op 22 want alle dagen is er over, 22 ook, maar da's door de vingers te zien, jullie zijn op reis en moeten eten achter de kiezen krijgen nietwaar. Kan Anke er wel naar kijken als je die hamburgers verorbert????
    SMAKELIJK!!!
    die mutti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beter ne late gok dan gene gok, 16 en een half want ik hoop dat ge daar toch ooit uwen buik van vol krijgt hoor! ;-)

    Veel plezier nog, de foto's zijn alvast de moeite, de verhalen waarschijnlijk ook, maar trage lezer die ik ben zit ik nog serieus achter op jullie reis, maar ik hoor de verhalen dan ook liever live!

    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen